styleandmode.blogg.se

Kommentar

Publicerad 2013-04-03 16:25:32 i Allmänt,

Kommentar: Varför är det bra att äta sötsaker om man tränar regelbundet? Är det något som kroppen förlorar och behöver? Kul att veta:)
 
Svar: När man har varit duktig och tränat jättebra en ganska lång tid så är det bra att ge kroppen och sig själv ett beröm genom att kanske äta någon kaka eller godisbit. Om ni är precis som jag, dvs älskar sötsaker och har svårt att motstå, när ni väl har varit duktiga att motstå ett tag så är det bra att ge sig själv en belöning som man verkligen tycker om. Någon dag i veckan som man tillåter en att äta något. Socker är inte så livsfarligt som vi tror, vi tror att det går direkt ut och sätter sig på kroppen men det går upp till hjärnan. Det är en viktig sak. Men självklart lagom med socker. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela