styleandmode.blogg.se

Min helg hos mommo

Publicerad 2013-04-14 13:09:00 i Allmänt,

När jag kom till mommo i fredagskväll så myste vi framför tv:n och fikade lite. I lördags så gjorde vi rent för hästarna, hälsade på min moffa, åkte till stan på kyrkogården och satte jättefina blommor vid alla änglar. Sen åkte vi ut till min gammelmoffa som är 91 år i år, vilken gubbe! Så underbar och pigg. Vi hade köpt med oss fika så vi fikade lite och pratade massor. Synd att inte Gunnel (gammelmoffas sambo) var hemma, skulle varit kul att träffa henne också. Påvägen hem så åkte vi förbi en pizzeria och köpte med oss 2 pizzor hem. Kollade lite på fångarna på fortet och idag så var det solsken och 10 grader så jag har hjälpt till lite i trädgården och sen tog vi fikastund ute. Underbart. Min helg har varit riktigt bra! Min mommo är bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela