styleandmode.blogg.se

Min helg

Publicerad 2013-04-21 16:08:13 i Allmänt,

Hej, hoppas eran helg varit bra. Min har varit okej, tänker inte gå in på något personligt. Men jag kan berätta om det som har varit bra. I fredags så åkte jag upp till min kusin och sov där. Jag, Ida (min kusin) och en som heter Hannez umgicks hela kvällen. Vi kollade film, lekte med med mitt kusinbarn och åt nybakade bullar som mommo hade bakat. Mysig kväll. Sen gick jag hem till mommo i lördags och sov där tills idag. Vi har bara umgåtts, pratat, sett tv, varit på promenader, ätit kakor och sånt. :) 
Där fick ni en liten inblick på min helg. 
Kramar N! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela