styleandmode.blogg.se

More of

Publicerad 2013-04-02 16:13:00 i resor,

Sharm el sheikh, havet var så fantastiskt. Det går verkligen inte att beskriva med ord, men det var så klart och öppet. Kristallklart och ljusblått, sådär ofattbart som man knappt ser på film liksom. Korallreven är inte att tala om. S.Å  V.A.C.K.E.R.T! Det var ett sjukt vackert undervattensliv där. Ett av världens finaste undervattensliv, inte bara enligt mig utan det är klassat som det. Första gången när jag skulle bada så sa pappa att jag skulle hoppa i först och sen sätta på mig cyklopet. Vilket var en väldigt bra idé, för man får en sån chock och panik när man ser. Det är över 10 meters djup och man ser så klart och sen var alla fiskar och korallrev precis intill en. Jag har aldrig sett koraller så jag blev nästan rädd. Om jag skulle hoppat i med cyklop före så skulle jag säkert svimmat, heöt seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela