styleandmode.blogg.se

Nellie handlar

Publicerad 2013-04-28 13:13:48 i Allmänt,

Precis varit och handlat, var i affären i över en halvtimme. Tar alltid tid för mig att handla då jag oftast tycker det är jättekul, haha. Normalt känner jag. Problemet när jag handlar är att det alltid kostar dubbelt så mycket än när mamma handlar. När jag handlar en kasse mat för 300 kr och mamma handlar 3 kassar mat för 300 kr. Det är något som blir så fel och det är så VARJE gång. Oftast handlar jag bak saker och då kostar det en del men det spelar nästan ingen roll. För om mamma och jag skulle plocka ihop exakt samma varor så skulle mitt ändå kosta mer. 

Kommentarer

Postat av: :D

Publicerad 2013-04-28 17:15:57

NU JÄVLAR!!!

Svar: HAHA, va? :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela