styleandmode.blogg.se

One tree hill

Publicerad 2013-04-24 20:10:35 i Allmänt,

Jag såg klart Gossip girl förra veckan, guuud vad bra det var. Började nästan gråta när det var över! Jag var ju helt fast i den serien, kommer ni ihåg det? Så när den var slut så trodde jag att ingen annan serie kommer slå den över huvudtaget. Vilket jag nog kommer hålla fast vid. Men nu har jag börjat kolla på One Tree Hill, och den är riktigt bra också. Älskar dramat och kärleks blickarna. Har sett någon säsong av oth förut med men såg aldrig klart alla. Så det är riktigt roligt att vara tillbaka igen. Ser ni någon serie? Kramar N! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela