styleandmode.blogg.se

Ord

Publicerad 2013-04-14 13:15:00 i Allmänt,

Ord kan både vara väldigt vackra och riktigt elaka. Men nu tänker vi på vackra ord i detta inlägg. Det är viktigt att dela med sig av sina vackra ord. Tycker man att någon har en jättefin tröja på, ta modet och säg det till henne eller honom. Det kan göra så himla mycket. Jag önskar att jag vore mer så. Mer framåt  mot personer som jag inte känner. Men mot mina nära och kära har jag inga som helst problem att säga komplimanger och sånt. Säger det flera gånger om dagen. Älskar att göra andra glada och veta att jag är själet till varför dem har ett leende på läpparna. Idag innan jag åkte hem så gick mommo ut och startade bilen och då passade jag på att skriva några vackra ord till henne. Vilket jag brukar göra, sen lägga dem lapparna på olika ställen. Idag blev det orden "Du är bäst, jag älskar dig mommo". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela