styleandmode.blogg.se

Rädsla

Publicerad 2013-04-03 20:40:17 i Allmänt,

Saker jag är rädd för...
  • spöken 
  • mörker 
  • trånga utrymmen 
  • toaletter 
  • duschar 
  • badkar 
  • plogbilar
  • döden 
  • mig själv
  • framtiden
  • svarta hål
Jag tror faktiskt på spöken, eftersom jag flera gånger fått det bevisat
Jag är mörkrädd. Så fort jag släcker i mitt rum innan jag ska gå och lägga mig så blir jag rädd
Riktigt trånga utrymmen där man känner sig instängd och verkligen inte kan sträcka på sig, gör mig rädd
Jag är jätterädd för toaletter, speciellt för okända, dvs hemma hos andra och jag kan få mardrömmar om toaletterna på Gotlandbåten och flygen. Får rysningar bara jag tänker på det. 
Duschar, usch. Rädd att duschkranens vattensil ska hoppa av och sen att det ska vara jätteäckligt innanför. Typ ett svart hål som det forsar ut vatten ifrån. 
I badkaren, där vattnet rinner ut. Hatar dem hålen. 
Plogbilar är så stora, högljuda och obehagliga.
Döden, jag är jätterädd för döden. Att den ska inträffa bara helt plötsligt. Vad händer efter döden då? 
Jag är rädd för mig själv, jag vet att jag bara kan gå från en sak till en annan utan problem. Vilket gör mig rädd. När jag verkligen har bestämt mig för något och sen blir det inte av. 
Framtiden, ser den ljus ut? Kommer jag ha uppnått några av mina drömmar? Kommer jag få jobba med det jag vill och leva som jag vill. Kommer jag kunna få barn? 
Svarta hål, jag hatar hål. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela