styleandmode.blogg.se

Run for your life

Publicerad 2013-04-06 19:16:00 i träning,

Passande rubrik. Idag var jag ute och sprang. Jättenöjd faktiskt. Blev 5.6 km alltså en halv mil. Känns riktigt bra, då det blev en bra tid. Till sommaren har jag som en dröm och ett mål att kunna springa 1 mil. Idag sprang jag nästan mestadels vid havet, dvs genom sand och sen i skogen då det var snö och lera. Så för att sammanfatta detta så har det varit tungt att springa idag. Fick håll i början, men jag stannade inte en enda gång. På hemvägen så drog jag på ordentligt. Duktigt. 
Spelade tennis mot planket idag, vilket innebar att jag skulle få bollen studsande mot planket, men min rullade under istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela