styleandmode.blogg.se

Sharm el sheikh - en resa att komma ihåg.

Publicerad 2013-04-01 16:07:00 i resor,

Vart ska jag börja? Känns som jag varit iväg i flera veckor. Jag kan ju kanske börja med att jag haft det så otroligt bra. Jag älskar att resa och det gör mig så lycklig. Denna resa har varit bättre än bäst. Jag åkte i lördagsmorgon och kom fram vid 2. Att åka flygplan var inte lika roligt som jag minns att det var, kan jag ju säga. 5 h i trångt utrymme, inte min grej. Jag är ju lång så det var jobbigt att inte kunna sitta skönt med ordentligt benutrymme. Men jag visste ju att planet skulle ta mig till ett varmt land, så det fungerade. :) Vi kom fram till hotellet vilket var som paradiset, vi har verkligen bott i paradiset i 7 dagar. När vi hade checkat in och packat upp så gick vi till poolen. Ingen lite sådan, utan en riktigt stor och fin med bryggor över sig som man sam under. Cool, helt enkelt. Man förstod inte att man var i ett annat land förens några dagar in i veckan. Fortsättning följer...
 

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2013-04-01 22:24:42

Så härligt det låter alltså!! Välkommen hem till Gotland Nellie!:-)
Kram

Svar: TACK, Maja! Det var alltför härligt. Överhärligt. Kram :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela