styleandmode.blogg.se

Tips...

Publicerad 2013-04-03 18:51:53 i Allmänt,

Något väldigt nyttigt och FÖR gott som går att äta till frukost, mellanmål, lunch och middag är...
s.m.o.o.t.h.i.e!! Går att göra på alla olika sätt. Själv så är jag lite smått förälskad i smoothies. Går att göra dem på alla möjliga sätt med alla möjliga ingredienser. En sort jag brukar göra är hallon och banan smoothie. 
Måste ha en stavmixer eller en vanlig mixer. 
Till en person:
2 bananer
1 dl hallon
ca 3 dl naturell fil (häll i mer om du vill ha lösare)
mixa och häll upp i ett gals = klart. 
Hur enkelt som helst och det är så gott. Bara ett litet tips till er, jag kan ge er fler recept på olika smaker om ni vill. 
Lycka till, kramar Nellie. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela