styleandmode.blogg.se

Tough day

Publicerad 2013-04-10 15:43:42 i Allmänt,

Hej på er! Igår bloggade jag ingenting, jag var i stan hela dagen och kom hem halv 10 på kvällen. Var en jobbig dag igår, skolan hade minnesstund för en väldigt omtyckt kille som precis gott bort. Så sjukt.
Men dagen blev bättre efter det då jag var med min underbara vän Amanda hela eftermiddagen och kvällen. Vi gick ner till hamnen och åt gratis B&J glass, gratis är gott. Sen köpte vi sallad som man kan plocka ihop själv och satte oss i staden och åt, pratade och bara myste. Därefter gick vi och kollade på finaste Evelina när hon och hennes band hade uppträdande. Så coolt och häftigt band. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela