styleandmode.blogg.se

Träningsvärk gånger 100

Publicerad 2013-04-28 18:30:23 i Allmänt,

Ungefär det som kommer inträffa mig imorgon, träningsvärk som bara den. Har umgåtts med underbara Lisa denna eftermiddag. Kom precis hem. Vi har tränat i hennes trädgård, jätteskönt att vara utomhus då man känner att sommaren kanske inte är så långt bort trots allt. Vi gjorde massa ben och rumpa-övningar från boken bodylicious sen sprang vi lite. Helt underbar känsla när man har tränat. Därefter gjorde vi en bär smoothie med hallon, jordgubbar, havremjölk, citron och ett ägg. Ja, jag vet. Det låter jätteläskigt med ägget, det tyckte jag med. Men det smakade ingenting och det gjorde smoothien proteinrik. Ett plus och jag lärde mig något nytt :), haft en jättemysig eftermiddag och nu väntar en jättemysig kväll med massa matlagning. Hoppas er dag varit bra. Kramar N! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela