styleandmode.blogg.se

Ur häftig tjej

Publicerad 2013-04-14 17:34:28 i Allmänt,

Hej alla kära. Sen klockan tre har jag umgåtts med en tjej som heter Lisa. Vi kände varandra inte, utan jag bestämde mig för att jag ville lära känna henne, så jag tog kontakten med henne och frågade om vi skulle hitta på något. Så vi har umgåtts i eftermiddags. Jag säger bara, jag önskar att jag kunde dela med mig av hennes glädje till er. Vilken glad tjej! Jag skrattade nog hela tiden, förutom när vi pratade om döden, men annars, haha. Vi gick på promenad i solen, hur mysigt som helst. Sen köpte vi mjukglass. Haft en jättetrevlig eftermiddag, med en jätteball tjej. 
Tack Lisa! :) 
Lisa hittade en lyckokrona mitt i skogen, sen fick jag den av henne. Så gulligt!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-04-15 19:34:59

Tack så jätte mycket själv förnigår! Vi gör om det snart hoppas jag :)

Svar: Absolut, snarast! :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela