styleandmode.blogg.se

Utbrott är tillåtna

Publicerad 2013-04-08 16:31:00 i Allmänt,

God eftermiddag! Ja, igår var ingen höjdar dag kan jag ju säga direkt. Var så arg och nere. Men idag är jag glad precis som vanligt. Har bara sovit 2 h inatt och jag har varit glad ändå. Fått komplimanger om att "hur kan du vara så glad när du knappt sovit någonting?". Tar igen den gladheten jag missade igår helt enkelt. Skrev klart mitt tal inatt när jag ändå var uppe, blev jättedåligt. Men nu struntar jag i det och kör bara. Hur har eran dag varit? Hoppas den varit bra. 
Kramar N! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela