styleandmode.blogg.se

10 minuter kvar

Publicerad 2013-02-20 19:50:00 i Allmänt,

Bara en kvart kvar till ett av veckan BÄSTA program. Nämnligen Sveriges mästerkock. Både min bror och syster tycker jag skall söka dit. Jag skrattar bort det och tycker det nästan är lite roligt. Men jag kanske ska söka dit, men inte förens om några år isf. Vill lära mig mera, mycket mera. Vilket man gör där, men jag vill kunna mer saker innan jag söker. Har även fått kommentarer om att jag borde söka till hela Sverige bakar. Vilket verkligen skulle varit ett programm för mig. Men jag tror inte att jag är redo ännu. Tyvärr, lite blyg och osäker. Haha, :)
Ha en fin lillördag!
Kramar N!
Saker jag bakat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela