styleandmode.blogg.se

3h kvar

Publicerad 2013-02-21 20:22:29 i Allmänt,

Bara 3 h och 40 minuter kvar tills jag går på sportlov! Kommer bli underbart, verkligen. Jag, min säng och gossip girl. Typ så ska jag spendera mitt sportlov. Ha med lite sport också men framförallt matlagning och bakning. Imorgon ska jag ha en lektion och sen åker jag hem. Umgås med min familj och på lördag ska jag sova hos underbara Evelina och på söndag så skall vi fira fina fina Fredrika. Underbara vänner runt mig hela dagarna. Det är amazing! I veckan åker jag nog upp till min mommo och sussar där. Ha en trevlig kväll och en fin helg. Vi hörs imorgon. Kramar N!
 
Tog denna vackra bild till er så ni skulle se hur långt mitt hår blivit. SÅ LYCKLIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela