styleandmode.blogg.se

6 februari 2013

Publicerad 2013-02-06 09:06:10 i Allmänt,

Godmorgen!! Sitter i skolan, ska skriva uppsats idag med, men det går lika bra som igår. Haha, jag är jättehungrig (ovanligt). Så jag vill ha mat NU, men får inte gå och äta förens 10:30. Vi får Thailändsk kycklinggryta, låter helt okej. Jag är btw jättesugen på pannkakor med grädde och sylt. Eller amerikanska pannkakor med ringlad honung på. Ja, det här blev ett matinlägg, men jag är hungrig så nu fick det bli så.
Hittade en bild på google som passade jädrans bra med mig. Grädde med pannkakor helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela