styleandmode.blogg.se

8 februari 2013

Publicerad 2013-02-08 12:00:30 i Allmänt,

Godmorgon! Känns ännu konstigt att skriva 2013 och vi är redan inne i februari? Tiden springer iväg. Idag är jag ju hemma så jag vaknade runt 10 och sen dess har jag sett film. Abduction, en av de bästa filmerna jag sett. Har även sett denna film innan men jag vet ju att den är så jäkla bra så jag var tvungen att se den igen. Nu har jag värmt lite mat så ska äta upp det och se klart på filmen. Vi hörs senare. Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela