styleandmode.blogg.se

Ändrade planer

Publicerad 2013-02-09 19:09:00 i Allmänt,

Ändrade planer blev det ikväll. Vi (ja, Amanda och Felicia) skulle va nästa helg istället och laga mat. Så får vi se om det blir av. Vanessa undrade om jag ville sova över vid henne och självklart ville jag det så jag packade ihop min väska och tog den första bussen som gick mot staden. Så nu har jag varit med henne sen halv 4. Mysigt. Vi har precis ätit jättegod mat och nu lyssnar vi på musik i Vanessas rum. Det är ju lördag!! :D Tror det blir melodifestivalen sen, hoppas det är roligare med än förra gången. Ha en riktigt fin lördagskväll fina läsare så hörs vi snart igen. Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela