styleandmode.blogg.se

back

Publicerad 2013-02-20 07:33:05 i Allmänt,

Godmorgon, nu blir det bloggning som vanligt. Eftersom jag tog "ledigt" från skrivandet igår så lägger jag in 7 inlägg denna dag. Idag så har jag tagit ledigt från skolan, eller mamma har sjukanmält mig men det är ungefär samma sak. Vaknade med ett svulloöga och sen är jag bara en allmänt övertrött tjej idag lik som igår. Behöver vara hemma, sova ut. Har sovt 10 h på 2 dygn. Ligger efter med ungefär 6 h. Så, ska försöka sova och se massor med gossip girl. :) Ha en fin dag.
Ta hand om er!
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela