styleandmode.blogg.se

Bakning med Amandish

Publicerad 2013-02-08 17:10:46 i Allmänt,

Vi tre brudar har varit och handlat till kvällen middag så nu är jag och Amanda hemma hos mig och bakar efterättstårtan sen ska vi börja dra oss bort till hanna för en helkväll där. Mys, vi har ju såklart smakat på smeten och den var jättegod så jag antar att kakan också kommer göra det. Vi kör på LCHF- middag ikväll. Gott och nyttigt! :) Bilder får ni ikväll eller imorgon, beroende på hur dax jag kommer hem.  Ha en trevlig fredag. Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela