styleandmode.blogg.se

Bästa mellanmålet

Publicerad 2013-02-16 14:28:21 i Allmänt,

Bästa mellanmålet är helt klart knäckemacka med smör, ost och keso. Så jädrans gott. Ni lchf-are, baka knäckebröd och ha på det. Så himla gott. Kan ge er recept på knäckebröd, har ett jättegott. :) Ikväll ska jag laga mat, (ovanligt). Blir något som min kompis Hanna kommer bli avundsjuk på. Nämnligen potatissoppa, det min vänner, det är GOTT! En krämig potatissoppa blir det och sen melodifestivalen med uppskivad melon till. Låter som en bra kväll, tycker jag. Lägger upp middagstips snart. Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela