styleandmode.blogg.se

Fota

Publicerad 2013-02-03 21:23:12 i Allmänt,

Imorgon ska jag fota. Väldigt kul att vara fotograf och modell på samma gång. När jag köpte min kamera så var det ett paketerbjudande så fick med stativ vilket gör det 100 ggr lättare att ta bilder när det är en själv som gör allt. Skall bara hitta en självutlösarefjärkontroll som är trådlös så att jag ännu enklare kan fota. Svårt att vara bakom och framför kameran samtidigt, men för tillfället fungerar det bra. :) Försöker lära mig kameran bättre då jag vill få in ett mer djup i bilderna. I alla fall, bilder blir det imorgon om dem blir bra. Men Vanessa säger att jag är fotogenisk så jag antar att dem kanske blir ganska bra. ;)
Första gången jag aggerade bakom och framför kameran samtidigt. Ganska nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela