styleandmode.blogg.se

Fredag

Publicerad 2013-02-08 13:24:29 i Allmänt,

Blir nog en fullbokad helg trots allt. Trodde det skulle bli en hemma helg, vilket är väldigt skönt men det blir nog matlagning och mys med vänner hela helgen. Fasen vad KUL!! :D Ikväll ska jag och Amanda hem till Hanna och laga middag och prata en jäkla massa sanning. Det var jättelängesen vi träffades så det kommer bli en super kväll. Imorgon kommer Felicia och Amanda hem till mig då vi ska laga middag också. Haha, låter som en kanon helg. Vad ska ni göra? ;) Kramar N!
83f15d049567435029bd85573b8f58eb_large

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-08 19:56:29

Är det dina kompisar?? (:

Svar: Ja det är det. Hanna har jag kännt hela livet och Amanda har jag gott med i samma skola i 4 år :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela