styleandmode.blogg.se

Godkväll

Publicerad 2013-02-10 21:13:00 i Allmänt,

Godkväll, jag har haft en toppen kväll och en toppen helg. Fått sova, umgåtts med vänner, varit på arbetsintervju och skrattat en hel del. Det kan inte bli så mycket bättre. Glad tjej. Ikväll har jag haft lite kvällsunderhållning. Haha, men det får ni se imorgon. Annars då? Nej, lite drygt att det redan är måndag imorgon. Kommer bli fett jobbig dag med 3 hat ämnen på samma dag. Matte, engelska och spanska. Död mig.
Ha en fin kväll, kramar N!
HAHA, oj vad vi garvade åt sista bilden. Haha, det var tydligen super kul att det enda som syntes av Vanessa var hennes näsa. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela