styleandmode.blogg.se

Kaffe

Publicerad 2013-02-03 21:47:00 i Allmänt,

Hände en jättekonstig sak i fredags. Jag började dricka kaffe. :o say WHAT!? Innan när jag skulle dricka kaffe var det bara ett måste för att jag skulle vara vaken eller något och jag gillade det inte. Kunde vara "gott" ibland. Men när vi var med klassen på Joda i fredags så ingick det i lunchen att man fick kaffe, te och kaka. Jag tog då kaffe och kaka. Jag gillade det. Haha, hel konstigt. Drack två koppar där och när jag kom till gammelmoffa så frågade Gunnel om jag ville ha kaffe. Så där drack jag med kaffe och sen när jag kom hem till mommo så drack jag ännu mer kaffe. Under en dag drack jag cirka 5 koppar kaffe och det fortsatte igår och idag. Har fastnat för det nu, känns vuxet. Konstigt att jag bara började gilla det sådär? Kanske blir morgonkaffe imorgonbitti då? :)
 
Däremot drack jag irish coffee på midsommar och det gillar jag, kan det vara för att det är grädde i?
Tumblr_lzlkedtvaa1qka1dco1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela