styleandmode.blogg.se

Kommentar

Publicerad 2013-02-18 19:42:22 i Allmänt,

Hej fina läsare! Fick en kommentar som jag tänkte svara på här nedan. Vill bara att ni ska veta att ni får kommentera hur mycket ni vill, det är det som gör det så kul med att blogga. Att logga in och se att man fått en eller flera kommentarer. Så fortsätt med det, bara att fråga vad som helst. Jag svarar alltid. :)
 
Kommentar: Brukar du äta mellanmål efter skolan?? Har du någe förslag på vad man kan göra typ helst som går ganska snabbt :)
 
Svar: Det har varit lite fram och tillbaka med att äta mellanmål. Men jag vill och ska försöka göra det nu framöver. För det är viktigt och man skall faktiskt äta var tredje timme, ungefär 5 gånger per dag. Om ni är som mig och blir hungriga snabbt eller att ni alltid är hungriga som jag också är, haha så är det bra att äta 3 mål mat om dagen och 2 mellanmål. Första mellanmålet ska vara mellan frukost och lunch och andra ska vara mellan lunch och middag.
Tips på mellanmål:
1: en knäckemacka med smör, ost och keso samt en smoothie med bär och frukt i?
2: macka med pålägg och mjölk.
3: te eller varm kakaomjölk (mjölk med kakao i) med grädde i och en frukt till.
4: Fruktsallad?
5: Fil me nötter och bärmix?
 
Hoppas du fick det svar du ville ha!
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela