styleandmode.blogg.se

Kommentar

Publicerad 2013-02-15 16:15:00 i Allmänt,

Fick en kommentar som gjorde mig både arg och väldigt ledsen!
 
Kommentar: Varför bantar du när din bästavän har anorexia-.-
 
Svar: För det första så bantar jag verkligen INTE, jag har aldrig gjort och kommer förhoppningsvis aldrig behöva göra det heller. För det andra: Jag älskar att laga mat och testa att laga all sorters mat. Jag gillar verkligen utmaningar och att testa på nya saker och lchf är något som är kul att testa. Som jag har skrivit i tidigare inlägg så har jag inte gått in för Lchf-dieten till 100 %, inte ens till hälften. Jag åt frukt, drack mjölk som man helst inte skall göra, åt grönsaker som växer under marken, åt naturgodis och massor mer. Jag ville inte banta när jag testade utan jag ville testa.
 
Jag fick en annan kommentar av en fin vän som undrade om jag kunde fortsätta med att lägga ut lchf-recept även fast jag inte kör den dieten. Självklart så kan jag göra det, vilket jag skrivit i tidigare inläggen. Jag hjälper er gärna och det är därför jag har en blogg för att nå ut till er och för att hjälpa er med det ni behöver hjälp med. Jag är ingen expert på något sätt men jag gör så gott jag kan med allting. 
 
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela