styleandmode.blogg.se

Min mage

Publicerad 2013-02-11 16:38:00 i Allmänt,

Igår hade jag det riktigt kul, kvällsunderhållning på hög nivå. La ut denna bild på instagram och det var typ ingen som fattade att det var min mage, vilket var hela meningen med bilden... Syster fick skriva på min mage och jag är så kittlig, men det funkade bra! Hade bra ont i magen sen efter att ha stått och blåst ut den i typ 10 min för att få en bra bild. Hela texten var också tvungen att vara spegelvänd så det var mkt jobb bakom denna bild. Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela