styleandmode.blogg.se

Lchf- done

Publicerad 2013-02-12 16:50:52 i Allmänt,

Jag är klar med lchf nu, har testat lite till och från. Inte kört det strikt direkt men jag känner att det inte riktigt är min grej. Spelar liksom inte så stor roll om jag äter kolhydrater eller inte, men det var kul att testa. Kommer fortfarande köra snålt med kolhydrater men inte sluta med kolhydrater. Min fråga till er är om ni vill att jag ska fortsätta lägga upp lchf-recept eller om det inte spelar någon roll. När jag ska baka så kommer det vara Lchf men annars så kör jag på som vanligt med maten. Kommentera vad ni tycker så jag vet. Kanske är många som tycker bloggen är bra för att jag har lchf recept, säg till. Bloggen är ju till för att nå ut till er. Kramar N!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-12 17:40:49

Det spelar ingen roll faktiskt!:)

Svar: Vad bra, då kör jag bara! :) Tack för kommentaren!
Nellie Andersson

Postat av: Linnéa

Publicerad 2013-02-15 12:52:23

Jo snälla kan du inte göra det? :p Jag har fått så mycket tips av dig som jag är så tacksam för! :) Puss på dig vännen!

Svar: Fortsätta med Lchf- recepten? Vad det de du menade? Självklart kan jag det. åh vad glad jag blir! Puss på dig med!
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela