styleandmode.blogg.se

Hahaha

Publicerad 2013-02-12 18:55:00 i Allmänt,

Oj, oj, oj!! Fick nyss ett tecken på att jag är ÖVERtrött idag. Bakade klart semlorna och skulle ta kort på dem, fick fina kort med kameran och sen skulle jag ta med mobilen. Då tog min syrster kort samtidigt med sin mobil och då sa jag fint när hon hade tagit ett kort, jag var ju självklart ironisk då hennes mobilkamera suger. Då sa hon tack och knuffade mig. Jo... vad händer inte då? Jag tappar min mobil I SEMLORNA! Den bara faceplantade rakt i semlorna så att grädden bara flyger ut. Jag var så arg så jag lät mobilen ligga kvar, gick till mitt rum, smällde igen dörren, la mig i sängen och storgrät. HAHAH!! Låg kvar i sängen i ca 3 minuter, gick ut och tog en bild på den semlan som faktiskt klarade sig, men mobilen gav inte ifrån sig något ljud så jag la ned den på bänken och gick och satte mig vid mamma som bara kollade på. Precis innan jag skulle börja fika så frågar mamma "är du fortfarande arg" ? Då sa jag "JA, ljudsystemet på mobilen är täppt med grädde så det kommer inget ljud".. HAHAHAH, ljudsystemet? Vadfan!! Mamma och jag började asgarva för det var så kul. Hahaha, märker att jag är övertrött när jag går in på rummet och storbölar efter att ha fått mobilen rakt ner i semlorna. Nu skrattar jag åt det, men det var ett helvetet då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela