styleandmode.blogg.se

Löjligt

Publicerad 2013-02-05 21:05:10 i Allmänt,

Såg precis på senaste avsnittet av top model Sverige, eftersom 3:an försvann igår när jag skulle se. Jag måste bara säga hur irriterad jag blir på en del av tjejerna som är med. Jag tror det var första avsnittet som de skulle upp mitt i natten och fota. Då var det ett jädrans gnäll om att det var för tidigt och allt. Herregud, de kan väl sova när de åker ut eller något. Sluta gnäll på allting, de är ju med i top model och har blivit utvalda av flera flera 1000 sökande. Sen Eleonore som vägrade att klippa av sitt hår och fick därmed lämna tävlingen omedelbart. Jag förstår absolut hur hon känner, jag har sparat mitt hår hur länge som helst nu för att jag vill ha det långt. Om då någon vill klippa av allt hår på mig så skulle jag också blivit jätteledsen. Något som kanske inte alla förstår. :) MEN det är ändå top model liksom, vad hade hon förväntat sig? Om det var så att jag skulle behöva vara vaken 3 dygn för att få vara kvar i top model så skulle jag lätt varit det. Det är en sån möjlighet de får. Blir lite arg, men förstår samtidigt hur Eloenore menar. Såg ni avsnittet som gick igår, vad tyckte ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela