styleandmode.blogg.se

Middagstips

Publicerad 2013-02-16 16:44:42 i Allmänt,

Lchf
Fisk och skaldjurs soppa.
chili con carne.
Tacos.
Tacos i ugn med phiadelphiaost.
Suuupergod chevré sallad.
 
Inte Lchf
Chili con carne med varmt bröd.
Tacos.
Wraps.
Potatissoppa, som jag ska laga.
Falafel med sallad och någon god sås.
 
På måndag börjar jag att skriva ett matchema för hela veckan så kan man planera bättre. 
Här är lite tips på om ni inte kommer på något att laga denna fina lördag.
 
Kramar N!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela