styleandmode.blogg.se

mommo och moffa

Publicerad 2013-02-02 12:48:57 i Allmänt,

Hej, skönt med helg igen. :) Igår blev det ingen uppdatering, ledsen för det. Men hann inte på morgonen och när jag kom hen och startade datorn så kom mommo precis. Så då hann jag ej blogga. I helgen är jag vid mommo och moffa och myser. Älskar att få känna mig liten igen. Bli ompysslad!! Igår när mommo kom så åkte vi och firade min gammelmorfars sambo som fyllde år. Jag var så sugen på tårta så det var jättegott med tårta. Haha. :) Jag ville bara säga hej och önska er en trevlig helg. Kommer nog unte bli så många mer inlägg idag. Kramar N! 

Kommentarer

Postat av: Stiiinaaa

Publicerad 2013-02-02 20:41:45

gå in på min blogg & va med o tävla om att bli dagens blogg :) <33 love uu <333

Svar: Absolut! Love uu!! <33
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela