styleandmode.blogg.se

mommo

Publicerad 2013-02-03 20:17:39 i Allmänt,

Haft en jättebra helg. Umgåtts med mommo hela helgen och moffa halva. (Han kom hem i lördags). Så i fredags så hämtade mommo mig och därefter åkte vi till min gammelmoffa som är 90 år (coolt), han måste vara världens härligaste 90 åring. Vi skulle fira hans sambo Gunnel som fyllde år så det blev gofika och en mysig stund. Sen bar det av hem till mommo då Lovisa (moster) ringde och frågade om vi ville komma bort på fika. Så då gick vi dit och umgicks med henne, Hannez och mitt kusinbarn. Hon är ju världens sötaste bebis. Blev bus med henne. I lördags så hjälpte jag mommo att göra rent i stallet (3 hästar varav en som är Lovisas) och efter det kom moffa hem. Var jättekul att få se honom. :') Mot kvällen blev det ju melodifestivalen och mys framför brasan. Haha, mommo garvade åt mig när jag sa att jag skulle få mardrömmar av Yohio. Jag blev seriöst livrädd för honom (hennom). Läskigt utseende. :) Och idag skjutsade vi Lovisa till flyget sen åkte vi hem och åt semlor som mommo gjort och därefter blev jag hämtad. En bra helg med andra ord. :)
 
Jag tror mommo har förstått min kärlek till grädde. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela