styleandmode.blogg.se

Musik

Publicerad 2013-02-03 21:03:00 i Allmänt,

Musiken är mitt liv. Jag gillar all sorters musik. Men det går i perioder. När jag är ledsen vill jag lyssna på lugn och fin musik och när man är ledsen så är det de enda gångerna man faktiskt tänker på vad de sjunger. Så är det för mig iaf. Varje morgon så hör jag på NRJ och jag känner bara att till vissa låtar så vill jag bara ställa mig upp och dansa. Haha, något som Nellie Andersson aldrig skulle göra. Men ibland när det är en svängig och bra låt så drar det i fingrarna och i hela kroppen. Kommer det låtar som jag älskar så vill jag bara skrika ut och sjunga med. Men det gör jag ju inte direkt. Haha, vilka ideér. ;)
Jag sjunger HELA tiden och spela gitarr är något jag älskar att göra.
Kommer ni ihåg vad jag skrev med på nyårslöfts-listan? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela