styleandmode.blogg.se

Nenneh<3

Publicerad 2013-02-05 19:32:57 i Allmänt,

Hej nu är Nellie i duschen och jag tänkte skriva något om min vackra syster:)Nenneh jag älskar dig o du finns alltid där för mig och det kommer jag göra för dig också du är så söt,jätte jätte jätte snäll,cool,stöddig:)Och den vackraste på jorgklotet älskar dig för den du är o kommer alltid att göra det 100½!Alltid glad alltid söt o alltid där för en! Du klär dig också jätte snyggt!Roligt att gå o choppa med dig får lite tips om hur man ska klä sig för att se snygg ut<3! Hoppas du förstår hur mkt du betyder för mig.Älskar dig fattar du det?!Många pussar o kramar syster...<3<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela