styleandmode.blogg.se

Powernap

Publicerad 2013-02-20 14:05:22 i Allmänt,

Hej, somnade halv 11 och vaknade halv 2. Skön dag. :) Skulle varit ännu skönare om jag bara kunde fortsätta spendera dagen i sängen men jag ska faktiskt överraska mamma med en  till städning denna onsdag. Jag är himla hjärtlig av mig. :) Sen blir det faktiskt att knyta på sig löparskorna och ge sig ut i spåret (stormen). Har faktiskt sprungit både måndag och tisdag så det blir tredje gången idag för den här veckan. Känner mig duktig :)

Kommentarer

Postat av: ebba

Publicerad 2013-02-20 18:08:53

hej, jag såg att du hade kommenterat på designadinblogg.se om det där med slideshowen och du inte fick det att funka. så jag gick in på din blogg och kollade och de ser ut som om de funkar för dig nu, kan du hjälpa mig. har försökt i flera dagar nu.
snygg blogg! /ebba

Svar: Hej, tack för din kommentar! :) Det var ett tag sen, men jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig.
Jag visar i ett inlägg senare.
Tusen tack, kramar!
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela