styleandmode.blogg.se

SÅ GLAD

Publicerad 2013-02-25 14:29:55 i Allmänt,

Jag är en riktigt glad tjej idag. Vi rensade ur mommos garderob och då tog jag med mig massa hem. Hittade så himla mycket snyggt. Bland annat en oversize skinnjacka och 2 korta toppar som går över naveln. Sånt som är modernt idag. Tycker det är så himla coolt hur det kunde vara modernt när mommo var yngre och att det nu idag har kommit tillbaka och blivit modernt idag. Så häftigt. Jag visar några bilder på onsdag eller torsdag. Jag vet precis hur jag ska bära plaggen. Kommer bli as ballt. Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela