styleandmode.blogg.se

Skiddagen

Publicerad 2013-02-17 13:54:11 i Allmänt,

Glömt att visa er bilder från i Torsdags då jag hade skiddag med klassen, jäklar vad kul det var. Även fast jag var så fruktansvärt kass på det. Så fort jag fick upp lite fart eller när det kom en nedförsbacke så fick jag typ panik även fast det var en sjukt härlig känsla. Haha, det gick alldeles för snabbt för att jag skulle hänga med själv. Men oj vad kul det var, en riktigt fin dag och så mycket skratt, borde nästan fått magrutor dagenefter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela