styleandmode.blogg.se

Skolan

Publicerad 2013-02-05 13:35:05 i Allmänt,

Hej, sitter i skolan nu. Har samhällskunskap och ska skriva en uppsats. Som ni märker så går det inte så där jättebra. Haha ;) Slutar kl 14 så då blir det att ta sig till bussen och sen när jag kommer hem så blir det en springtur därefter ska jag ju laga middag till familjen. Sen måste jag se på top model Sverige som jag missade igår. Eller när jag knäppte igång tv:n så hade 3:an försvunnit. Lagom as sur, så det måste jag se senare. Vi hörs senare! Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela