styleandmode.blogg.se

Sunshine

Publicerad 2013-02-27 16:07:29 i Allmänt,

SOLEN SKINER! Vilket inte händer här i Sverige så ofta, regnar ju hela tiden. Så jag tror många är glada och pigga idag. Jag har varit ute och gått med mommo och Plato (mosters hund) i det fina vädret och vi har fixat i stallet, varit och handlat och andra saker. Så inatt ska jag sova i min egen säng. Har inte gjort det sen i fredags. När jag kom hem så såg jag att mamma hade STORstädat hela mitt rum. Det var så rent och fint så nu ska jag bara flytta in där igen, haha. Jag får se hur länge jag håller det fint nu. Så det är inte bara vädret jag är glad för idag utan ett väldigt fint och rent rum att komma hem till. :D
Foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela