styleandmode.blogg.se

Träning

Publicerad 2013-02-03 20:54:00 i Allmänt,

Nu börjar träningen igen. Jag kör alltid i perioder, eftersom när jag tränar vill jag se resultat på en gång. Vilket man inte gör så jag ger upp och bakar kakor istället. Det jag är bäst på! Men träningen gick så himla bra sist då jag blev chokad på hur långt jag orkade springa så imorgon sätts det igång igen. ROLIGT!! Jag gillar verkligen att vi kör styrketräning på gympan. Körde bänkpress för några veckor sen för första gången i mitt liv. Jag skrattade så mycket att jag storgrät. Så kul tyckte jag att det var. Haha, nej jag önkade att ni kunde fått sett det. Jag är faktiskt ganska stark, blir väldigt överraskad ibland när jag märker det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela