styleandmode.blogg.se

Vecko-shema

Publicerad 2013-02-18 05:16:00 i Allmänt,


För er som inte håller på med Lchf.
 
Måndag:
Frukost: fil med bär, frukt och flingor. Ett ägg och ett glas vatten.
Lunch: Sallad med smörstekta nötter och frön samt halloumiost och en vitlöksaioli till.
Eller: om du går i skolan som jag så blir det lunch där.
Middag: Korvstroganoff med matvete eller ris.
 
Tisdag:
Frukost: Smoothie med bär. 2 ägg och en avokado fylld med keso samt en macka med grönsaker.
Lunch: pastasås och grönsaker.
Eller: om du går i skolan som jag så blir det lunch där.
Middag: potatis med köttbullar och brunsås.
 
Onsdag:
Frukost: ost och äggröra med tomater och en macka med pålägg.
Lunch: Köttfärssås med spagetti.
Eller: om du går i skolan som jag så blir det lunch där.
Middag: köttfärsbiffar med currysås och potatis.
 
Torsdag:
Frukost: Omelett, macka och smoothie.
Lunch: Krov med pommes.
Eller: om du går i skolan som jag så blir det lunch där.
Middag: Fisk och skaldjurssoppa
 
Fredag:
Fukost: knäckebröd med pålägg och en bärsmoothie.
Lunch: Fylld omellet.
Eller: om du går i skolan som jag så blir det lunch där.
Middag: Tacopaj med en vitlökssås.
 
Lördag:
Frukost: pannkakor med grädde och hallon.
Lunch: hamburgare med pommes.
Middag: fläskfilégratäng.
 
Söndag:
Frukost: knäckemacka med stekta ägg på och smoothie med bär.
Lunch: stekt kyckling med sweetchilisås, ris, avokado och grönsaker.
Middag: ost och baconpaj.
 
Lycka till, kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela