styleandmode.blogg.se

Vilken j*vla natt

Publicerad 2013-02-23 10:44:40 i Allmänt,

Godmorgon! Jag har haft en sjukt jobbig natt. Haft så ont i magen. När man vaknar av magvärk och inte kan somna om så har man ont. Jag trodde faktiskt jag skulle få åka in till sjukhuset inatt. Då kanske ni förstår att jag haft ont. Vaknade 3 och somnade efter 5. Fick sitta upp och sova för det var då jag hade som minst ont, sen fick jag sova sittandes till jag ramlade ner liggandes om ni förstår. Jag hoppas denna natt som kommer nu bjuder på sömn och att magen låter mig vara. Ska nämligen sova hos en fin kompis inatt. Ska försöka sova ett tag nu. Hoppas ni fått sömn inatt, kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela