styleandmode.blogg.se

10/1-13

Publicerad 2013-01-10 08:14:00 i Allmänt,

Var ju nyss första Januari.
Seriöst, det är läskigt vad fort tiden springer iväg.
Snart sitter jag väl här, som en 60 åring.
Iaf, godmorgon. Idag blir det skola som vanligt, skönt med torsdag då vi bara har en skoldag kvar innan helgen.
Helgen är väl välkommen, är så trött och behöver verkligen sova ut. Jag har inget plugg just nu så jag förstår inte varför jag inte tar chansen att sova. Jag är riktigt dum, kommer ångra mig när jag sitter här med skolböcker från golvet till taket... Idag blir det bambi på hal is igen, haha vi ska åka skridskor i skolan. Synd om alla som ska se mig åka, hoppas fler är lika kassa som jag är. ;)
Ha en bra dag.
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela