styleandmode.blogg.se

1/1-2013

Publicerad 2013-01-01 14:25:00 i Allmänt,

2013?

Känns JÄTTEKONSTIGT att skriva 2013, det är en ny dag, en ny månad och ett nytt år.
Jag känner mig super taggad till detta år, jag ska uppfylla många drömmar.
Jag ska känna mig gladare än vanligt och släppa saker som gör mig ledsen och arg.
Mina nyårslöften kommer upp senare, hittat på några men känner mig ännu inte klar.
Om igår, nyår var jättebra, verkligen super rolig, mysig och trevlig.
Jag umgicks med min familj och en annan familj och vi åt mat, 3-rätters som bestod av:
1. skagentoast
2. fläskfilé med mozzarella och vitlökssalami samt potatisklyftor
3. vit chokladmousse med havreflarn, hallon och chokladdelikatess
Åh, allt var så super gott.
Vi spelade spel, haha barnen mot de vuxna och vi barn var SÅ nära på att vinna men de vuxna gick om oss.
Sen var det 12-slaget, då vi gick ut och tände samt såg på raketer.
Det är ju så vackert när de sprider sig på himmlen, jag blir så glad av alla färger.
Vi pratade, skrattade och körde en jätterolig lek.
Ett jättebra avslut på 2012 helt enkelt.
Även om det inte känns som att året är slut än.
Bilder från igår:

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-01 18:31:19

Jädrar vad god efterrätten såg ut!;-)
Kram <3

Svar: Tack, jag kan meddela att den var supergod! Kram
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela