styleandmode.blogg.se

11/1-13

Publicerad 2013-01-11 13:25:20 i Allmänt,

Hej kära läsare!

Nu har det varit dålig uppdatering här på bloggen, ber om ursäkt för det. 
Men jag har sovit så himla dåligt denna vecka och varit jättetrött i skolan varje dag, det tar på ens energi. 
Igår natt sov jag endast 2 timmar och dagen började med en försovning på 45 minuter. 
Bra där Nellie. Men när jag kom hem så gick jag och la mig och sov i 4 timmar, haha böhövligt.
Eftersom jag inte kan somna hur som helst, när som helst och inte bara sådär på dagtid så märkte man att jag verkligen behövde sova. Vaknade runt 9 på kvällen. Då trodde jag att jahapp, nu kommer jag inte kunna sova mågot inatt. Men det gjorde jag minsann, SKÖNT! Sov sammanlagt 11 timmar inatt. :)
Ett litet sovinlägg helt enkelt, kommer fler inlägg snart.
Kramar N!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela