styleandmode.blogg.se

12/1-13

Publicerad 2013-01-12 10:52:40 i Allmänt,

Godmorgon.
Vi vaknade kvart över 7 imorse och då gick vi upp och bakade bröd.
Blev nybakat bröd till frulle, jättegott. Sen har vi varit ute och gått och pratat en massa och nu spelade vi nyss spel med Vanessas härliga familj. :) Jag förlorade, haha. Men inget ovanligt för mig. :)
Som tur är så är jag ingen jättedålig förlorare.
Idag blir det att spendera dagen med Vanessa, så vi får se vad vi hittar på. :)
Vad ska ni göra idag?
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela